Dutch Speaking Fans

Here you can talk with other fans

Re: Dutch Speaking Fans

Postby Civa » Fri Dec 04, 2009 3:39 pm

Maaike_d wrote:oke ik bedoelde het niet boos ofzo, ik zelf kan het toch niet kijken. Maar andere belgische fans misschien wel.
En als het stukjes in regi's world waren, dan kan niemand het natuurlijk weten.
Ik bedoelde meer als het echt het hele concert was en dat was dus niet zo. Neem aan dat dat wel gewoon in de tv gids zal verschijnen!
Misschien rond oud en nieuw ofzo? Hebben ze met concerten van Marco Borsato hier ook 2 keer gedaan :)

dus please, don't get me wrong!

Trek het je vooral niet aan, ik neem het niet verkeerd op dus wat hier allemaal te lezen staat. :wink:
Maar inderdaad, zodra we iets weten zal het hier op het forum komen te staan en natuurlijk ook op de website. Zoiets is zeker het vermelden waard.
Civa
Site Admin

Postby david » Fri Dec 04, 2009 4:42 pm

ik bedoel daar niets verkeerd mee hoor maaike. :D
david

Postby Maaike_d » Fri Dec 04, 2009 5:36 pm

oke :) thnx!
Maaike_d

Postby ferrariboy » Fri Dec 04, 2009 6:37 pm

Civa wrote:
Maaike_d wrote:oke ik bedoelde het niet boos ofzo, ik zelf kan het toch niet kijken. Maar andere belgische fans misschien wel.
Ik bedoelde meer als het echt het hele concert was en dat was dus niet zo. Neem aan dat dat wel gewoon in de tv gids zal verschijnen!
Misschien rond oud en nieuw ofzo? Hebben ze met concerten van Marco Borsato hier ook 2 keer gedaan :)

Trek het je vooral niet aan, ik neem het niet verkeerd op dus wat hier allemaal te lezen staat. :wink:
Maar inderdaad, zodra we iets weten zal het hier op het forum komen te staan en natuurlijk ook op de website. Zoiets is zeker het vermelden waard.

zoals er nog niet vermeld is dat er classic regi's world zal uitgezonden worden op jim
ferrariboy

Postby Civa » Fri Dec 04, 2009 6:49 pm

ferrariboy wrote:
Civa wrote:

zoals er nog niet vermeld is dat er classic regi's world zal uitgezonden worden op jim

Dat doen ze telkens bij elke reeks, een overzicht geven van alle uitzendingen en ongetoonde beelden. Iedereen weet dat Regi's World op JimTv komt, als we dat telkens moeten herhalen...
Civa
Site Admin

Postby wars » Fri Dec 04, 2009 7:49 pm

Deze week is er n aflevering geweest met niet getoonde beelden. Vanaf volgende week is het classic Regi's World. zoals ik het begrepen heb zijn dit terug de vorige jaargangen....
wars

Postby david » Fri Dec 04, 2009 7:53 pm

ik heb dat ook zo begrepen dat het terug de vorige jaargangen zijn. Wel goed. Want ik ben Regi's world seizoen 4 kwijt. Ik neem dat allemaal op op de harde schijf van mijn dvd recorder en zet het later op dvd. Maar het is op mijn harde schij blijven staan. En heb het perongeluk gewist. Zo kan ik terug seizoen 4 hebben. Ik hoop dus dat het inderdaad de vorige jaargangen zijn.
david

Postby ferrariboy » Sat Dec 05, 2009 10:51 am

david wrote:ik heb dat ook zo begrepen dat het terug de vorige jaargangen zijn. Wel goed. Want ik ben Regi's world seizoen 4 kwijt. Ik neem dat allemaal op op de harde schijf van mijn dvd recorder en zet het later op dvd. Maar het is op mijn harde schij blijven staan. En heb het perongeluk gewist. Zo kan ik terug seizoen 4 hebben. Ik hoop dus dat het inderdaad de vorige jaargangen zijn.

Ja vanaf de allereerste alfevering tot het einde van seizoen 5
ferrariboy

Postby david » Sat Dec 05, 2009 1:53 pm

fantastisch :D
david

Postby ferrariboy » Thu Jan 07, 2010 11:43 pm

ik had eens een mail gestuurd naar jimtv over de blackoutconcert die ze gingen uitzenden en ik kreeg dat antwoord:
Beste Robbert,

Normaal gezien zenden we het Black Out concert zeker nog uit, maar dit is nog niet ingepland. Aangezien er bij programmaschema’s vaak nog last-minute wijzigingen plaatsvinden, kunnen we nooit lang op voorhand zeggen wanneer iets gaat ingepland worden. Dit hangt ook van allerlei factoren af.

Idem voor Seizoen 5 van Regi’s World.

Het beste dat je kan doen is de tv-gidsen in het oog houden. Wanneer we het concert uitzenden en een rerun doen van Regi’s World 5, dan zal dit er zeker instaan.

Alvast bedankt voor je begrip,

Met vriendelijke groet,

Carmen
ferrariboy

Previous

Return to Foreign Fans (French, Spanish, German,...)